Gott nytt år!



JAG ÄR GLAD! :D

Idag har jag vaknat klockan 09:00! Applåder till mig!!! Fikade lite och sen gick jag och mommo en sväng på stan. Hittade en skjorta och ett par jeans. Kanske inte borde shoppa nå mer på ett tag eftersom jag slösade tretusenkronor i förrgår :) Haha! Och såklart råkade jag beställa paketen hem till Boden så jag kommer få allt först när jag kommer hem. Men det kan ju också vara bra :) Inte lika mycket att ta med på tåget sen. "Man kan alltid se någonting positivt i det negativa"/elin. Jag har beställt löshår...känner att det kanske var lite onödigt nu när jag fått rätt så långt hår. Men jag kan ju använda det lite då och då när man vill vara lite extra fin...vilket inte är så ofta jag orkar vara :) Mihi! Jag är rätt slö med sånt där! Nåja, idag är det nyårsafton och min dag har varit perfekt hittills! :D Matsie ringde nyss och pratade lite skit :))) Saknar honom som faa-an! Men jag klarar nog mig ändå :) Råkade just trasha mina strumpbyxor! Fastnade med armbandet i en maska och så drog jag :)Klantbellan!
Haha! Sitter och funderar på vilken frilla jag ska ha på jobbet idag...:) Brukar ha flätor för att jag får aldrig till en snygg "hästsvans" så det får nog kanske bli en eller två flätor idag igen. Justdet! Igår när jag satt och såg TV med mommo och moffa så frågade jag mommo om dem behövde nå vikarier på hennes jobb och då sa hon att de behövdes vikarier ibland så nu kanske jag får börja jobba där då och då! :) Kommer typ vara tvungen att flytta till Kiruna eftersom jag bara får massa jobb här! Haha! Nä, det är nog ingen risk att det händer. Jag har ju jobb i Boden också. Undrar när jag får veta om jag får någon av lägenheterna? Har försökt att ringa dit men kommer bara till en växel. Aja jag får prova ringa på måndag då borde dem ju svara. Nu ska jag gå och se TV och vila en stund så jag orkar jobba hela natten...inga festerier för Elin idag inte. :) Men när alla andra slösar pengar så tjänar jag pengar istället! ;)) Och jag har lovat mig själv att jag ska öppna ett sparkonto och lägga hälfen av lönen jag får nu i januari på kontot :) Så jag har lite backup cash till möbler och hyra. Och när jag flyttar ska jag ta med min Jinna (vår nya hund) till Boden så ska hon få bo med mig i min lägenhet :D Får ju ändå inte ta med Nikita när jag flyttar så det kommer att bli ensamt...i alla fall de första månaderna ;) Frågade just Mommi om hon kunde köpa massa snäckarmband till mig när hon och Moffis åker till Thailand och de skulle hon göra :D Hon är bäst!!! Jaja, nu måste jag tvinga mig härifrån...har nästan alltid så mycket att skriva om. :)

"Farväl min sköna böna" <3

Pusselipusspuss!



GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0