Hjärtat har sina skäl som förnuftet inte förstår...




HEEEEJ!

Jag är förbaskat trött! Somnade halv sju och vaknade klockan åtta! Nu är klockan lite över nio och jag har typ packat klart! : ) Skönt! Ska sova hela vägen på tåget ;* Kommer sakna alla min kompisar :/ Men jag kommer ju tillbaka om några veckor. Har förjävla mycket saker med mig också! JOBBIGT! Ååh, känner mig lite hungrig. Kanske ska gå och äta något. Mamma tyckte att lägenheten jag hittade igår verkade fin:D Hoppas hoppas hoppas jag får den!!!!! :D
Jag har ofta rätt otur så nu kanske det är min tur att få lite lycka in i livet? Hade suttit fint :) Lägenheten är ledig från och med 1 januari så om jag MÅSTE så flyttar jag in då den 7:e när jag kommer hem. Annars om det går får det vänta tills jag slutat jobba i Kiruna. Usch...bara 1½ timme kvar tills tåget går! Men huvvaligen nu är jag en jävla sufitta! :) Måste tänka positivt så jag orkar med att jobba från 17:00-01:00! Det kommer bli chill!!!!
Tror jag jobbar med Anneli ikväll, det är skönt för hon har så underbart bra minne så hon kommer ihåg vad alla ska ha för mat osv. Man måste glädjas åt alla småsaker? Kom på ett bra ordspråk medans jag packade men nu har jag såklart glömt bort det! :/ Men ett annat bra ordspråk som tål att funderas på är "Hjärtat har sina skäl som förnuftet inte förstår" Jag tycker då att det stämmer. Ååh, jag känner mig helt lycklig på något sätt! ;D Vill bara krama om någon! Blir väl att gosa in mig i Nikita innan jag åker.
Nu måste jag äääääääääääääääääta! :D


Pussssss!

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0