It takes two to whisper quietly.


Ahw, min hund ligger och grinar i min soffa...hon drömmer väl något obehagligt!
Just nu sitter jag i min soffa och tänker på vad jag ska ha med mig till Kiruna...ska tillbringa mina kommande 28 dagar där så jag behöver ha med mig ett gäng troller, sockar och mycker annat smått och gott! Kan ju såklart tvätta men i alla fall! :) Såg just i min kalender att jag är ledig 8,9,10,11 januari så jag kanske kommer hem 7/1 på kvällen och åker tillbaka 12/1 på morgonen! Då är jag borta i 15 dagar och sen får jag komma hem en sväng ;D Så får det nog bli! Känns alltid lite lättare att jobba när man fått vara hemma och umgås med vännerna i Boden i några dagar.
Börjar bli himla tröttis nu! Men jag måste packa osv...baaaajs! Är röksugen också men har tänkt att jag ska sluta nu.
Jag har hunnit med rätt så mycket sen jag kom hem. I torsdags jobbade jag röven av mig sen satt jag på ett försenat tåg i fyra timmar. Kom hem och var trött...somnade. På fredagen var jag och firade Frida Pekkari sen kom min kompis Simon från Kalix och hälsade på, vi såg film och drack cola : ) På lördagen vaknade jag vid 11-12 och gick upp och duschade...sen fixade jag till mig lite och drog till Sandrus på fest! Gick med Cassandra på bränna och träffade massor med folk! Sandra bröt sitt lilla ben på tre ställen (fick veta det först när jag var på väg hem från krogen). Igår (söndags), Firade Kevin lite grann eftersom han fyllde år. Sen for jag på  "lilla julafton" hemma hos Theres, var jättemysigt! :) Och idag så har jag bara varit på stan och snackat skit plus druckit kaffe med Theres och Veronica. Ulf (Theres pappa) kom och umgicks med oss efter en stund. Åkte hem vid sju och sen dess har jag bara duschat...haha! Har inte orkat med nå annat!
JUSTE! :D Nu har jag kanske hittat en lägenhet!!!!!! :D Den ligger mittemot stadshuset. Det är en tvåa som verkar helt mysig! : ) Hoppas att jag får den! Vill flytta DIREKT jag kommer hem!

Menmen nu ska jag nog ta mig i kragen och börja packa! Nikita tar ändå så jävla mycket plats i soffan så jag får knappt plats!

Saknar dig! :/ Pusspuss!




Shit happens when you party naked!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0