Less!

Jaha...nu är jag ledig i två dagar och det känns ju kul...NAE! Är jävligt less!
Vill bara åka hem till Boden och umgås med alla mina vänner och glida ner i min egna säng och mysa under mitt egna duntäcke! Det är nio dagar kvar tills jag kommer hem :D Så jag står nog ut! Idag ska jag nog gå på stan och se om jag hittar något sweet! : ) Ringde min kusin Denise nyss och hon var på!
Igår jobbade jag från 10:00 - 17:00 var rätt soft dag! Mamma, Kevin och Felicia kom också till Kiruna igår så det känns rätt bra att äntligen ha några att bråka med igen! Hade även världens konstigaste och härligaste dröm inatt...men då när den skulle bli ännu bättre kom min lillkusin och väckte mig! Typiskt! Har inte fått höra något om lägenheten heller :/ Åååh! Kan jag inte få en gnutta tur snart?! Jaja...nu orkar jag inte skriva nå mer.



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0