All the small things...



Idag har jag sovit bort hela dagen som vanligt! Vaknade först vid elva och sen somnade jag om fram och tillbaka till halv tre då jag blev arg på mig själv och klev upp! :) Slängde i mig lite mjölk och klädde på mig. Sen ringde jag Andreas och frågade om vi skulle ta en långpromenad med Nikita och det gjorde vi. Var rätt skönt att promenera lite.
När jag kom hem flummade jag lite vid datorn och sen kom Andreas och hämtade upp mig för vi skulle fara till Kalix och köpa nya vinterdäck till hans bil. Niklas och Jens följde också med. Jag och Niklas lekte massa lekar på vägen till Kalix. Svinroligt! ;D Blev en snabb affär. Så efter en kvart i lillstaden åkte vi tillbaka igen. Jag och Bult somnade i baksätet och Ante plus Jens jävlades med oss. Efter vi åkt vilse och hittat hem så kom vi på att vi skulle se film.
Så vi körde hem till Niklas och slog på en rulle sen kom de tusen pers.
Efter filmen skjutsade Kigge hem mig och sen dess har det inte hänt ett skit! :)
Ska se film nu och försöka somna :)
Stan och ta en kaffe med Sandra imorgon :)

Kyss natti! ♥




Är världens kissväder också! Inget väder för converse :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0