I'm happy in your hands!







Nu sitter jag vid datorn för första gången sen jag kom hem från Kiruna! : )
Har haft massa saker att göra så jag har inte ens hunnit packa upp den! I fredags var jag med Niklas och vi var "hundvakter" till världens sötaste lilla valp, "Britta" :) I lördags jobbade jag åt Felicias konståkningsförening i flera fucking timmar! Hoppas jag får några lappar av mamma ;) Sen när jag kom hem åt jag och fixade upp mitt face sen åkte jag, Theres, Veronica och Carro in till stan hämtade upp Lill-Frida. For till Ungdomenshus och såg när massa band spelade! Alla var riktigt bra! :) Vid tio skjutsade Theres mig till Anton där det var full fart... Drack 2 öl och svepte Andreas drink sen bar det av till Luleå :) Hamnade på någon fest där och sen gick vi till Allstars eller vad det heter. SVIN ROLIG KVÄLL! :D Söndagen låg jag i sängen till sju på kvällen... blev less på det och KNALLADE till Niklas ;> Vi gick till seveneleven och köpte chips och dricka. Sen gick vi hem till honom och skulle se film men den bad motherfuckern fungerade inte! :( Kigge kom förbi och snackade lite skit. Kom hem vid halv två.. Somnade direkt! Idag hade jag körlektion men det hade jag såklart glömt bort! ;/ Leif ringde och frågade vart jag höll hus...men det löste sig så bokade vi in två nya lektioner :) Så på torsdag ska jag ut och härja lite granna! :) Nästan hela dagen tillbringade jag med Sandra, Christian, Fredrik och Gustav i gallerian på opalen. Kom hem vid halv sju och gick ut med hunden direkt. Sen dess har jag inte gjort ett skit! Ska kanske till Nickedicke om en stund och se någon rolig film. Eller så blir det att youtube:a hela kvällen. :)

Pusspuss!

Fredag.



"Familjen" ;)


Lördag.


Christian Häck!



Elin Beigesson och Bmx_dicke :)



?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0