I’m missing you way too much!

Sitter i min säng och lyssnar musik...har försökt sova men det går inte. Har för många tankar och känslor som snurrar runt i kroppen på mig. Undrar varför det aldrig slutar! Tar jag itu eller glömmer bort en sak så kommer det något nytt som jag tänker på hela tiden. När det är någonting bra som håller mig vaken så gör det inte så mycket för då är jag i alla fall lycklig! Men just nu är det inga roliga känslor som snurrar runt! Saknar dig inte lite du! Igår var jag vaken hela natten och tittade på resor till Australien :D Hittade några som var rätt billiga :) Är lite bekymmrad över att man måste byta plan eftersom jag är så jävla klantig så skulle jag väl bli kvar på "mellanlandningsstället" Hahha! Letade efter jobb i USA också men det fanns inga lockande arbeten...ifall jag far till USA så blir det som au pair tror jag. Och i så fall blir det först till hösten 2010 :) Idag har jag varit i Luleå med min "bästis" Niklas :D
Jag skulle köpa massor av julklappar men hittade inte ett skit i princip! Köpte goaste mössan och de goaste handdukarna plus nya piercingar till läppen eftersom jag tappade kulorna till mina ringar jag i nu mitt i en fight mellan mig och Niklas :) Mihi! Sen sprang vi till Oskars jobb och hälsade på honom! :) Han rekommenderade en mobil jag borde köpa eftersom jag behöver en ny :s Blir nog en Sony Ericsson Aino! Funderade först på en Satio men Oskar sa att touchen på den inte var så bra! Menmen efter vi shoppat klart så for vi till Max utanför stan och där inne var det thousands med folk så vi körde i driven...råkade såklart skrika en pinsam sak så att de som jobbar på Max hörde ;D Efter vi ätit och grisat sönder i bilen så for vi på upptäcksfärd :) Åkte absolut vilse! ;D Dunkade goaste låtarna också! Körde till storheden och gick på Toys 'R' Us och lekte lite :) När de stängde åkte vi till Ica Maxi och tittade på massa julpynt osv. Sen bar resan av mot Boden! Åkte hem till Niklas. Efter en stund kom Jens Å :) Hände massa osv... Nu måste jag sova! Såg just vad klockan var...03:12! Bajs! Har inga planer inför imorgon men vill inte sova bort hela dagen som jag alltid annars gör! JUSTE! Ska nog söka jobb i Göteborg imorgon! Funderar fortfarande på att flytta dit så :)

Pussis!





Finns i vitt också men jag gillar den grå/blå/svarta bäst tror jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0