Snart är det sommar! :D


Snön har nästan smält bortsolen skiner och livet leker!

Idag blev jag väckt ovanligt tidigt! Hängde med Kristoffer och Christian...åkte i världens finaste bil, Kibbas Starlet! Vi åkte och käkade på en restaurang som jag inte minns vad den heter...fick äta Kigges strips för han var klen och inte orkade äta upp sin mat! Sen for vi ut och raggade brudar men den enda snygga vi hittade var LINDMAN! :) Satte oss på Hanssons uteservering, var mysigt som tusan att sitta ute i solen och dricka kaffe! Mr.T kom dit och joinade oss. For en sväng och shoppade. Sen blev det glasbanken...Elin fick sitta i bilen och vänta som en liten hund eftersom jag är fortfarande för LITEN för att köpa själv! :D Blev hemskjutsad till Södra för jag måste laga mat till familjen.

Nu är jag hemma och snottar min lillasysters dator!
Ska börja laga mat strax! Fick order av Felicia att maten skulle vara klar till 17:45! Hur fasiken ska jag veta när jag ska börja laga mat då?! Har väl ingen aning om hur länge det tar att laga makaroner och köttfärssås?! :) Haha! Aja, men jag lär väl klara det i alla fall bara för att jag är så jävla awesome!

Ikväll blir det mys av något slag! Kommer säkert bli finfint!

Imorgon är det valborgsmässoafton! :) Och det ska firas med goaste dryckerna, sång och Chris smällare!
Kommer bli sweet som fasiken! Har redan börjat ladda!

Aja nu ska jag börja laga käk!

Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0