Helt slut!


Jag är helt jävla död!

Jobbat 12 - 17! Gick förjävla seeegt idag! Kom hem och fick äta en SKITGOD middag som Tobias hade lagat. Han jobbar som kock på Invito i Umeå så han är verkligen GRYM!
Mamma ringde och sa att hennes bil inte startat när hon skulle hem från Luleå så jag och Mats var tvungen att åka dit och starta den med startkablar...var döden att stå ute i kylan och meka! :/
Åkte hem igen. Tobbe, Rickard och Martin kom hit och såg film, "The Town" den var awesome faktiskt!

Nu hade jag tänkt sova! Imorgon ska jag sova till 11-12 och sen städa här hemma i läggan lite :)
Och 18:30 ska jag iväg och se min lillasysters jul"show" dem ska visa upp en film de spelat in. Filmerna de gör brukar faktiskt vara jätteroliga! :)

Jaja, nu ska jag se julkalendern med my love och sen slänga mig i sägen! ;)

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Spååån

Åh, vad sööt hon är! :)

2010-12-15 @ 13:10:37
URL: http://louiseveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0