Julgranen är uppe och julkänslan är på max!


Nu har jag äntligen fått upp lite mer julpynt! Känns betydligt mysigare här hemma! ;)


Jag och Matsie åt middag hemma hos mamma och dem idag. Mums! Sen fikade vi lite lussekatter och pratade gamla minnen. :) Vid klockan åtta skjutsade mamma hem Mats till sina föräldrar och jag, mamma, Felicia, Kevin och hundarna, Ginna och Nikita åkte hem till lägenheten för att introducera vovvarna för Kerstin. Kan väl inte direkt säga att det gick superbra! Haha! Kerstin fräste som en tiger och blev ett moln av päls eftersom hon reste ragg över hela kroppen. Ginnie var helt galen och ville pussa sönder Kerstin hon gnällde och skällde som en liten "gris". Nikita var bara mest glad över allt som hände så jag vet inte vad hon tyckte om katten egentligen. Men nästa gång ska vi ta en hund i taget så kanske det blir lite lugnare och lättare.

Har julpyntat resten av kvällen och det har blivit ganska lyckat faktiskt! :)
Ska bjuda på lite foton som jag tog just.

Imorgon ska jag jobba 12 - 17! NIIIICE! :)

MEN NU SKA VI SE "UNG OCH BORTSKÄMD" :)

God natt på er gullebullar! Pusspuss!


(hade ingen bra julgransbelysning så jag fick pussla lite. Ska köpa nytt)

Sängen är bakom hyllan så det blir som ett pyttelitet mysigt sovrum! :)


Min göllefis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0