Det hjärta som skulle bli ditt på något vis det fryser nu sakta till is...

Skrev ett lååångt blogginlägg just men internet fuckade så allt försvann!
Orkar inte skriva om allt heller... Gör en lista över allt som hänt.

*Har sömnproblem...
Tips på hur jag ska kunna somna?

*Less på omogna och oförstående personer!
Bor de restrerande dagarna i Kiruna hos mommo och moffa.

*Åker hem till Boden på fredag mest troligt.
Ensam hemma hela helgen! :)

*Spelkväll med lite vänner på fredag eller lördag!

*OS - Jag och moffa kunde inte sluta skratta igår när vi såg världens roligaste krash! :D

*Behöver en ny liten laptop som jag kan ha med mig överallt, min laptop jag har nu väger jättemycket!

*Färga håret nu! (har inte orkat göra det än)

*Kanske sola?

PUSS!

Saknar dig jättemycket!

Sjukt söt pojk! :) Synd att man inte var lite yngre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0