HEJ!

Idag har jag...vaknat, haft körlektion (gick sweet) varit med Theres och Tilda, packat, åkt tåg till Kiruna, pussat på sötnötter, ätit, sett tv och nu nördar jag :)

Jag håller på att avlida! Det är 1000 grader varmt i mitt rum plus att jag har lite feber så det är lite varmare än 1000 grader till och med! Usch! Och jag kan inte ens sänka värmen för anledningen till att det är så varmt är för att det ligger 7 små bäbisar vid min säng. Min vovve Ginna har fått valpar och de måte vara varmt då så att inte valparna fryser...Elin fryser INTE i alla fall! Får väl stå ut för sötisarnas skull :)

Nu är jag less också! Jag vill vara hos Cassandra i Sthlm nu och ha roligt sen vill jag gå på arbetsintervjun och vara awesome! Och sen vill jag vara glaaad! :D Får se hur det går...Time will tell! Om inte annat fick jag ett erbjudande att följa med till Dreamhack med Chris som sällskap! Låter inbjudande ;) Hahha! Men har jag inget bättre för mig så kan jag likaväl följa! ELLER så börjar lira CS själv och blir bättre än alla mina nördkompisar som spelar och så åker jag dit och spöar skiten ur alla! Hade vart nå!

Nu ska jag se nån film jag säkert sett tusen gånger, titta till Ginna och valparna varje gång dem låter och sen sova tills pappa kommer och väcker mig tidigt imorgon när jag ska vara barnvakt till min lillebror LIAM! Han är en tjockis! Ska lära honom massa roligt! ;) Kanske lite dumheter också! Då blir i alla fall pappa stolt!


PUSSHOES!



"Ät gulsnö...det kan vara öl!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0