Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här...


Jag är trött! Hade tänkt att se hockeyn, Sverige - Finland klockan 06:00 men jag vet inte om jag ska sova tills det börjar eller om jag ska hålla mig vaken...? Får se hur jag gör.
Sov ju rätt länge idag...och inte ett skit har hänt denna dag heller! Är rätt skönt att inte göra något alls!
Vaknade, satt vid datorn, såg OS, åt middag, solade med mommo, gick till pappa, pussade på Ginna och bäbisarna, busade med Liam i några timmar, såg Ghost Rider och nu ligger jag i sängen och lyssnar musik.
Valparna har blivit jättestora sen jag såg dem sist! Helt sjukt hur fort de växer! Funderade på lite namn idag...jag och Linda kom fram till att vi ska döpa dem efter Disneyfigurer ;D Vovven som ska till Frankrike ska i alla fall heta "Snövit" :)

Ligger och funderar på vad jag ska göra imorgon...kom fram till INGENTING! Börjar bli lite tjatigt nu att inte göra nått alls! Jag är inte van vid att ha tråkigt! :/ Vill heeem till Boden! Bråka lite med Felicia och sånt där! Om jag åker hem på fredag så kommer jag vara ensam hemma hela helgen för mamma och dem ska till Kiruna! Hade vart chill! Men om jag stannar i Kiruna till söndag så får jag åka bil hem och det hade varit fett skönt! Aja, jag har ju några dagar att fundera på det också!
Juste! Mommo skulle hjälpa mig att färga håret imorgon efter hon slutat jobbet! Sen om jag inte har något bättre för mig går jag väl och solar igen! Har solat två gånger och fått "världens" bränna! :) Hahha! Nä, men lite brun har jag blivit! Solar mest för att få lite ljusterapi så jag inte är så trött..

Ja, men nu orkar jag inte skriva något mera!


Pussis!



Saknar Nikita, någon att retas med, mina vänner och VÄRMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0