Tjabba!



Sitter och latar mig hemma hos mommi och moffi : ) Ska snart gå hem till pappa pussa på bäbisarna och fixa till mig! Känns som att håller på att avlida! Har så jääävulskt tråkigt! Har så tråkigt att jag tar hand om mina fiskar på facebook! : ) Och nu har jag börjat med något annat "spel" som heter Happy pets! :D Jag är en jävla lowlifer! Men jag hoppas på förbättring snart!

Hade tänkt färga håret idag igen så jag blir riktigt blond! Blev inte så nöjd med resultatet igår! Hade ju förståss kunnat bli värre så jag ska inte klaga! : ) Men ska försöka bli lite silverblond som jag var engång i tiden. Och då får man ju ta smällar som att det kan bli lila och blått! Råkade ju vara med om det engång! Färgade håret kvällen innan en konsert vi skulle ha med skolan och så blev det jätteblått! Hahahah! Fyfan! Och jag var ju tvungen att ha så på konserten! Men vi drog ett skämt om min hårfärg och sen var det lungt! Ska kolla om jag hittar något foto på när jag hade så.

Aja! Nu ska jag göra någon nytta tror jag! : )

Maskie ska ringa om en stund så jag kanske hinner på coop med mommo innan det.

Pusselipuss!



Sådär fick jag se ut en dag! : ) Hahaha! (Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Bea

hahah sööt :D var det när vi hade info? Då du och jag var världens mest kassa konfrencierer? ; )

2010-02-20 @ 23:42:23
URL: http://bealindvall.blogg.se/
Postat av: Eileen

Hahaha! JAAA :D De var då! Men vi var roliga i alla fall! ;)

2010-02-20 @ 23:59:39
URL: http://elinjohanssonb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0