!

Jag är så jävla less så det finns inte! Funderar på att fly landet nu! Jag orkar inte med fler fucking idioter!
Jag vet fan inte vad jag ska göra!? Ååååh! Jag måste i alla fall få tag i en lägenhet NU! Helst imorgon!
Ska ringa den där gubben på Bodenbo och ljuga att jag blir slagen hemma eller nå! :) Kanske dem har nå att erbjuda. Snart får jag hem min ödla också så en tvåa hade suttit fint! Skiter i om den kostar femtuss! Kan jävla jobba arslet av mig bara jag får flytta!

Aja , ska se Mumien på trean nu...KUL! NJA!

Saknar dig där på andra sidan... :/ Puss!


Kommentarer
Postat av: PAPPA

Slagen hemma? Kom hem så ska ja nita dej :) Poss poss papi loves u



EFB

2010-01-22 @ 20:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0