Hallå!



Wiiie! Har haft min dator hemma hos papi nu i flera dagar och jag pallar inte att skriva ett helt blogginlägg på ett vanligt tangentbord för jag är verkligen inte bra på att skriva på såna :) (Har en laptop) Min kära lillebror Liam har förståss dampat på min dator medans jag vart borta (pappa som var barnvakt) så flera av mina tangenter är borta! Tack unge! :) Igår var jag sjuk....mådde inte alls bra så jag fick ledigt! Men idag har jag varit lite bättre så jag har jobbat på flitigt från 10:30 - 19:00! :) Pengarpengarpengar!!! Känns som att jag kommer vara liiiiiite lycklig den 25:e ska bjuda Felicia på bio eller nått för att hon alltid är så snäll och tar hand om min fågel, Berit och våran hund, Nikita när jag är i K-town och jobbar arslet av mig! :) Pussar till dig lillasyster! ;* Pratade med mamma i telefon igår och hon sa att mina paket hade kommit ;D Så när jag åker hem på torsdag kommer jag bli glaaad :D Hoppas jag! :)
Imorgon jobbar jag från 10:00 - 17:00 sen ska jag hitta på massa roliga saker :) Var på långpromenad med Jinna, Gizmo och mommo idag efter jobbet! Var skönt som tusan! Sen stannade jag och mysvovven kvar hos mommo en stund och sen gick vi till pappa och jag är kvar här än. Ska nog gå till mommo inom en snar framtid så de inte hinner somna innan jag kommer :) Ska nog faktiskt redan börja gå nu!

LÄÄÄÄNGTAR TILL IMORGON OCH TILL TORSDAG :D Puss!



Puss!

Kommentarer
Postat av: lillasyster :)

Haha gör det ;p

Haha glöm inte vad du har sakt nu syster ;p<3

2010-01-07 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0