Hej!



Mitt nyår var faktiskt bra! :) Jag började jobba en timme tidigare så jag jobbade från 18:00 till 07:00 :D YES!
Det var rätt mycket folk där dis sju-åtta men sen lugnade det ner sig och var typ stendött ett tag... MEN! Efter klockan tolv kom det bara mer och mer folk och sen PANG! Var heeeeela bron jävla smockad! :) Alla var ju trevliga och sådär så det var rätt chill! När vi fick stänga igen "butiken" så var det bara att börja städa, fylla på allt, kasta sånt som man ska kasta osv...Kul! :) Nåja, idag stänger vi 23:00 så det är som att det är en söndag :) Sköööönt! Kanske jag kommer hem vid halv ett i alla fall. Imorgon jobbar jag 19:00- typ 06:00 beror ju på hur mycket folk det är och sånt. Usch jag vaknade klockan ett idag och låg i sängen till klockan tre! Sen sprang jag och duschade och nu sitter jag här...måste kanske blåsa håret och borsta det lite i alla fall innan jag går till jobbet så jag inte skrämmer iväg alla stackars kunder :) Skönt hade de varit! Träffade även massa "gamla godingar" igår som jag inte sett på flera år var skitkul! :) MEEEEN! Nu måste jag kila :)


Kyss!


 Kusinerna Jesper och Melwin och jag :)

Kommentarer
Postat av: lillasyster! ;)

Åhåå :) Coola tomten hade du inte kunna komma te oss oxxå?? ;p

Puss!<3

2010-01-03 @ 11:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0