Hallå på er alla gobullar!


Hoppas ni haft en bra dag so far! :)

Jag vaknade vid sex idag...min "pappa" ringde och sa att han var på väg för att hämta mig! Hade lovat att vara med Kevin idag för Felicia ville åka och sova hos sin kompis i Luleå så jag var snäll och ställde upp! Jag höll mig vaken till nio sen sov jag till elva. Skööönt... Lagade lunch till Kevin och mig själv och sen har jag bara tagit det lugnt! Ska snart ut och skrapa huset....alltså det är så tråkigt! Ge mig ett annat jobb nu! Ringde till min chef i Kiruna igår och frågade ifall de behövde nån som jobbade och de gjorde dem...men eftersom jag inte kan grillen utan bara kassan och allt annat skit så var dem tvugna att kolla upp när jag skulle kunna jobba osv.
Hade inte fått min lön heller från ett visst ställe...får se när den kommer då(?!) Less som satan!

Berättade till mamma igår vad jag önskade mig...verkar som att jag får en ring i alla fall! ;D Hon frågade vilken färg jag skulle vilja ha på klockan men det vet jag inte...kanske limegrön! Fast igår när jag och Mats skulle gå och handla så såg jag en jättesöt babyrosa klocka i ett skyltfönster! :) Den hade jag kanske velat ha! Jag har typ fetish för klockor nuförtiden (haha!) Kanske inte var så roligt skämt men jag är lättroad :)

     Älskar även dessa adidas klockor!

Känns att jag börjar bli gammal...jag glömmer bort saker hela tiden! Typ som nyss när jag borstade håret så kom jag på någonting viktigt jag skulle skriva i bloggen men nu har jag glömt vad det var! Helt puts väck! :S Wierd!

Well well...ikväll ska jag på Mind the bag's kvällsöppetmysgrej med Veronica och dem :) Har inte träffat alla dem på superduper länge så jag kommer krama sönder deras små söta ansikten när jag ser dem! ;-*
Får se vad som händer sen!

Imorgon ska jag vara med Sandra...vi ska till Luleå och göra en sak! Ska bland annat fylla i min tidrapport på Thai thai.

Papi ringde nyss och frågade vad jag gjorde på fredag och lördag...jag ba "Jadu, jag antar att jag festar och tjockar i mig godsaker eftersom jag fyller år! :)" Han " Ja, men vafan, skit i det...ska du inte följa med till Stockholm istället?" Ååååh! Jag vill åka dit! Träffa min kära Cassandra och massa andra fina barn! Pappa har köpt ett hus i Stockholm nu och ska på semester och mysa! Han sa att jag skulle flyga ner på söndag men jag jobbar ju 5,6 & 7:e så är väl ingen idé :/ Bajsbajsbajs!
Saknar pappa som tusan! Har inte träffat honom sen början på april! :/

     
Jag och riksmongot! ;)              Spååånis!         Cas & Els :)      Sandrus och Ellan!

Tänkte på en sak idag! Jag har fått rätt långt hår! Hade bara velat gå till frissan och färga mitt hår till min riktiga hårfärg så jag slapp färga det någonsin igen! :) Hade varit skönt!

 Naturlig hårfärg is the shit?!

En annan sak som jag vill väldigt mycket just nu är att flytta utomlands! Tänk att bo i ett hus med havsutsikt eller varför inte bo ute i vattnet?!

  Åååh! Alltså ge mig pengar nu!

Aja, nu måste jag städa lite här hemma!

Pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: helena

Men du måste med till T****** söti :D

2010-07-28 @ 16:30:53
URL: http://helenagpersson.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A A S ♥

Åh, härliga bilder! Allt bra idag? Kram

2010-07-28 @ 22:01:36
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A A S ♥

SVAR Jo, allt bra med mig med :) Har du haft en bra dag? kram

2010-07-28 @ 22:24:48
URL: http://evelinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0