Gästbloggare: Direktör Lindqvist

Det är alltså allas er favorit(?), Victor, som skriver!

, här kommer en liten update från Norrland. Det är snö överallt, kallt, luktar hästbajs och.. Ehm.. Sa jag att det var kallt?!

Idag har vi åkt (snö)skoter!!! Vill först och främst ge ut en eloge till Cassie som körde förvånansvärt bra. Elin var också duktig! En mindre notis är att även jag - tro det eller ej - körde ekipaget. I'm proud!

Vad har vi mer gjort..? Hmm.. Vi åkte pulka i en skidbacke igår, helt livsfarligt. Jag dog, och återuppstod typ tre gånger (eftersom att jag är awesome). Jag har lurat alla här uppe att jag har körkort, och så har jag visat mitt busskort från Norrköping. Jag har, med detta, kört bil. Vi har varit ute med Elins två hundar; Elin jr. och Egon aka Nikita och Gizmo. Igår fick vi middag hos Cassie och hennes föräldrar, där serverades världens största pizza (typ 1x1 meter - Seriöst / på sant!). Elins polare Theres tog sig även tiden att visa mig Bodens smalaste bilväg. Den var otroligt smal...! Någon annan looser (obs: inte jag) blev lurad att Elin bodde i en skidstuga med handikappuppfart, mitt ute i skogen på toppen av ett berg. Ja.. Er, jag menar han, gick inte på det.

hej

Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva. En viktig notis är dock att Elin bor i Svartbyn, på BONDEVÄGEN (hehehehehe).!

NU ska jag sova i en riktig säng, spenderat tre dagar på mattan ute i hallen. Woho!

Kommentarer
Postat av: kungen.

SÖDRA Svartbyn t.om.

2010-03-25 @ 17:29:05
Postat av: sara

låter som du har ditt liva äventyr däruppe! haha

2010-03-26 @ 11:40:50
URL: http://partyhest.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0