HEEEEEEJ! :D


Hej alla snoppungar!

Jag är jättetrött och sugen på en godis! :) Jag är somsagt fortfarande i den stora staden Stockholm! Har börjat känna mig lite hemma här faktiskt...blir inte lika impad av alla småsaker nå mer! Haha! Cassandra sitter och pillar i mitt hår ASSKÖNT! :D Jag har ju som inte bloggat nu på några dagar så jag ska försöka sammanfatta de senaste dagarna i mitt superduperhändelserikaliv : )

Vi börjar ifrån...

Lördagskvällen:

Jag och Cassandra förfestade hemma hos henne och sen drog vi till Grodan och hängde med lite folk. Sen blev det somvanligt för mycket av det goda och efter ett antal drinkar och några shotts så slutade mitt minne fungera! Minns att jag står helt ensam på sergelstorg och har tappat bort Cass!!! :O Var inte så jäääävla kul...sen får jag panik och tror att jag ska dö! Så jag börjar gråta och då kommer det ut en kille från donken och frågar hur jag mår. Så berättar jag att jag inte har någon aning om vart fasen jag ska och att min kompis är borta. Så killen som heter Pär tar med mig in på donken och där är hans kompis. Så båda dem hjälper mig hem! (killarna kom från Umeå så är nog en anledning till deras kindness) Nåväl dem till och med skjutsade hem mig med en taxi för Cass hade sagt att jag inte fick åka taxi själv! TACK SÅ MYCKET TILL PÄR OCH HANS KOMPIS! :) När jag kom hem till Cäz så var jag helt svart i HELA ansiktet! Jag har aldrig vart så ful i hela mitt liv! Hahahahahah! :D Skrek lite åt Cassandra men hon bara försökte mata mig hela tiden! Sen kommer jag inte ihåg så mycket.. Ringde och snackade med Masse så jag har en telefonräkning på 3000+ nu! :) Hah! Hittade några inspelningar på när jag och Cass pratar med varandra och jag vill lova att man absolut inte har den blekaste vad i helvete vi håller på med! Och jag förstår varför jag mådde som en häst när jag vaknade!

Söndag/Måndag:

Vaknade klockan två i panik! Var bara två timmar kvar tills jag skulle vara på arbetsintervjun! Alltså shit vad jag var nervös! Höll på att skita på mig när det var min tur att gå in i rummet...men det gick väl bra!
Åkte och bjöd min lover Cassandra på restaurang :) Sen drog vi hem och började dricka! Stack in till stan och gick till Soap bar! Där träffade vi Victor & CO. Drack som en sate i baren och sen blev det mycket shakande på dansgolvet och sen när de stängde drog vi på efterfest i Södertälje! Hahaha! Har världens roligaste film från taxin på väg dit! :) Kom fram till Markus bar och lekte lite DJ plus bartender! :) Sen forsatte vi efterfesta hemma hos Markus och sen slocknade alla! Hahah! Vaknade upp på soffan och hade ingen aning om vart fan jag var...så sa nån ba -Du är i Södertälje! Hahahahaha! :D Var rätt kul! Jag och loveli stack ner till pendeltåget och for tillbaka till Sthlm. Kom hem, käkade middag och sen drog vi till kiosken brevid och hyrde några filmer...Skönt bakishäng! :)

Tisdag:

Låg bara och slöade hemma heeeeela dagen! :) Trisst men skönt!

Onsdag/Idag:

Cassandra skulle jobba men hon kom tillbaka efter en timme för hon hade spytt på jobbet! Hahahahahah! ;D  Sorry darling men de var lite roligt! : ) Vi gick och handlade lite och sen lagade Cass mat till oss! Awesome! :)
Sen kom vi på att vi skulle gå på bio. Victor joinade :) Vi såg "Alice i underlandet" i 3D :) Var faktiskt rätt coolt! Var första 3D filmen jag såg på bio och eftersom jag är lätt imponerad så var jag helt tagen av vissa scener :D Glajjerna man fick var rätt balla så vi behöll våra. Gick till donken för Cassie var törstig. Satte oss där jag funderade på vad vi skulle hitta på...självklart slutade det med att vi begav oss till en bar. Moda bar blev det först. Beställde in 4 öl och 4 cider till mig och Cäz! Sen tog vi taxi till Soap bar och konsumerade mera alkohol! Cassandra kärade ner sig i bartendern! ;) Hahah! När dem stängde tog vi taxi till White room och stekte  i baren där med! Sen kom Olle och hängde med oss! Minns inte riktigt vad som hände sen men roligt hade jag! ;D
När vi skulle åka hem fick vi åka i världens snyggaste bil med en as skön snubbe så jag dricksade honom 120 spänn! ;D  Han hade inte så bra med pengar och jag är världens generösaste människa när jag är i fyllan och villan! : ) Vi bytte nummer med varandra i alla fall för vi skulle försöka fixa jobb till varandra! Hahah! :)
Vi kom hem till Cassandra och började härja! Victor och Cass försökte mata mig med massa saker! Sen slocknade vi tillslut! Vaknade upp i Cass säng! Hahah! ;D Visste fan inte vart jag var somvanligt! Hade en väldigt mysig morgon :* Typ vid halv sex kom jag och Cassandra på att vi skulle sticka till bolaget och köpa en massa godsaker inför helgen! Så vi åkte till Fruängen och shoppade massa på glasbanken och sen handlade vi massa mat! Åkte sedan hem och min fru lagade mat till oss! AWESOME vare! :) Sen såg vi filmen "Tillsammans" men vi båda slocknade som två ljus i soffan. Nu är vi vakna igen och har lite småtråkigt MEN dock har vi det mysigt! :D
Nu funderar frugan på att pierca sig! Och det förvånar mig icket ifall jag för för mig att göra det också!

Imorgon ska vi ta en härlig promenad till djurgården ifall det är mysväder!
Sen på kvällen blir det att dricka och sen utgång! :) Åker hem på söndag eller måndag tror jag :)


Puss till dig!!! ;)

Lägger kanske upp lite filmer senare! Nu får ni nöja er med lite bilder från förra helgen! :)






Hade inte så bra koll på hur jag hade satt på mig läppglanset! HAHA!


Haha! Efterfest i Södertälje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0