Hej.




Gårdagens filmkväll slutade inte så bra för mig! Jag somnade efter en kvart och min kompis fick se filmen själv! :) Som tur är så gjorde det ingenting! Men filmen verkade bra så jag ska se den ikväll ifall jag inte är för trött! Känns som att jag hade kunnat somna nu på direkten!

Vaknade klockan 12 idag. Kutade upp och käkade en macka! (har inte börjat helt med min diet än) Sen klädde jag på mig massa kläder och for ut med skotern! :) Var jättelängesedan jag åkte/körde skoter! Var sweet!

Kommer ett litet klipp på hur fint väder vi har! :)

Skriver senare! Nu ska jag packa, städa och tvätta! Har tjatat om att jag ska göra det nu i flera dagar...men nu ska jag göra det! PÅ SANT! :)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0