Puss!


Somnade vid halv 5 - 5 inatt/morse och vaknade sen vid ett :) Vaknade av att en fullis ringde mig från land down under! ;D Sen myste jag och Lovelicäz i sängen en stund innan vi klev upp och käkade brunch! Usch vad jag hostar hela tiden...mami tyckte synd om mig när hon ringde :) Tror att min familj i Boden saknar mig rätt så mycket! Lilsis skrev att det var så "tyst och tomt" när inte jag var hemma ;D Gulleplutt! Saknar allihopa där hemma! Både min familj och alla mina vänner plus min familj i Kiruna! Jag vill mysa med min goastevovve! Saknar någon som kutar fram och pussar på en när man kommer hem. Har ju Cassandra nu såklart men... ;)
Justja! Taxichauffören som skjutsade hem oss i onsdags ringde mig igår och sa att ifall jag och mina kompisar behövde skjuts så kunde han köra oss gratis för att jag hade varit så snäll och trevlig mot honom :D Värsta snäll! :) Ska nog gå och duscha nu snart och sen ska jag och älsk ta en promenad i det härliga vårvädret! Love it! Har ungefär samma väder här som det är i maj i Boden! :) Helt awesome! Jag är på fruktansvärt bra humör idag faktiskt! Hoppas den underbara dagen bara blir bättre och bätte för varje timma. För ikväll ska jag och Cassandralove bli rund om fötterna! Vi funderar på att ha en fet förfest här hemma...och sen blir det självklart utgång! Vet inte riktigt vart vi ska men det finns ju ett antal ställen att välja på så någonstans hamnar vi väl.


Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen kasta på mig nå kläder! :)
Btw. Kunde inte tänka mig att norrländska kunde vara så uppskattat! Haha!




Jag och Loveli i sängen med våra schnygga 3D brillor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0