Pusspop!



Just nu hänger jag med min goda vän Adam ;D Vi har kännt varandra i sex år nu! Helt unbelievable!

Vi såg just en film! Den var bra som tusan! Den hette "The tournament"! Adam hade redan sett den redan tidigare men jag ville se den nu så han var snäll och såg den igen! :)

Känns jätteroligt att vara med Adam igen! Vi hängde typ med varandra var och varannan dag förut men nu har vi inte setts på ungefär 2 månader...anledningen till de är väl att jag knappt är hemma i Boden nångång. Vi blev kallade för "syskonen" under gymansietiden för Beatrice tyckte att vi var så lika när vi snusade! ;D hahah!
Adam är en av mina roligaste killkompisar och han är väldigt duktig på att göra mig irriterad! Han är som en lillebror för mig! Dock är han äldre än mig. ;) Jag har lovat honom att vi ska se film oftare nu när jag flyttar hemifrån! :) Kommer känna mig jävligt ensam då så lite sällskap skadar verkligen inte!

Menmen nu ska vi se en av hans favoritfilmer -En kvinnas doft med Al Pacino :) Har inte sett den förut så vi får se om den är så bra som han säger! :)


PUSSPUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0