REKORD! :D




Woho! Ellanbellan är superglad! ;D Min blogg har slagit besökarrekord! :D 103 unikabesökare! :) Kanske inte låter som så mycket MEN för mig är de helt klart många fler än innan! Brukar annars vara 40-50 som kikar in! :)

Lägger upp ett till videoinlägg för Simons skull! :)
Videon är inte lika awesome som Victors...jag vet! Men jag är ju nybörjare så om några dagar kanske jag också kan klippa och klistra lika bra som han kan! ;)

Jag ber fortfarande om ursäkt för alla "ÖH" i klippet men jag lär mig snart att skippa dem! :)
Är dock inte säker om det kommer upp så många fler filmklipp men time will tell som man brukar säga!

Har inte heller denna gång någon aning om vad jag ska säga så klippet är lite flummigt!
Kan lova att om det blir många fler videoinlägg så ska jag skriva MANUS! Åtminstonde stödord! :)
Kan även berätta att OM det kommer upp fler videoinlägg så kommer jag klura ut vart ljudet tar vägen från filmerna jag tar med mobilen så att jag inte alltid behöver använda min cam. Känns väldigt tråkigt att bara sitta ner och snacka utan att kunna filma någonting annat än mig själv!

Tänkte att jag skulle lägga upp en film på min goa lillebror Liam också! : )

ENJOY!









GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0