Snuus!

Tjabba!

Blev väckt idag vid ett av en full och glad Mats som ringde och vrålade från Aussie! Haha! :)
Duschade och klädde på mig lite snabbt!

Sitter och är  glad här i köket! :) Min "pappa" kom just hem men snus till moi! Var lite småbitter innan för att jag var snuslös! Men nu är jag GLAD!

Tänkte att jag skulle videoblogga idag...men det gick inte så bra eftersom jag babblar iväg om massa saker som är otroligt ointressant som vanligt! Ska nog skriva lite stödord om vad jag får prata om till nästa försök så kanske det går bättre! ;)


Nu ska jag städa mitt rum och tvätta lite kläder!

Sen ska jag nog in till stan och steka ihop med Theres, Veronica och Lovisa ;)

Ikväll blir det kanske filmkväll med en vän! : )

Imorgon får jag veta ifall jag får Josefines lägenhet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0