Took my ass to the limo!



Shu!

Idag mår Elin skiiiiiiit! Gårdagen var sweet som fasen! :)

Gårdagen: Jag och Cassandra började dagen med att gå på stan och hitta kläder som jag kunde ha på mig på kvällen för när jag packade inför Sthlm märkte jag att jag inte hade så mycket "partykläder"! Jag hittade en kavaj, en vit/gulrandig tröja, ett par leggins, en klänning med paljetter, ett par svarta shorts med paljetter sen minns jag inte om de var nå mer. Bjöd Cass på macdonalds också :) En RIKTIGT exklusiv middag :) Sen fick vi kuta till tunnelbanan så vi skulle hinna hem och fixa oss! Var himla stressigt med smink och välja kläder. Cass "tvingade" mig att ha högklackat på mig (borde jag inte tagit!) hade så sjukt ont i fötterna i slutet av kvällen! Sen när vi fixat klart oss fick vi kuta till tunnelbanan så vi skulle hinna till pendeltåget som vi skulle ta oss med till Roterbro där Olle skulle hämta upp oss med limon och sen därifrån skulle vi åka till Eskilstuna. Vi träffade Gustav, Jimmy och Dimitri på tåget och sen mötte vi upp Nathalie och Klara :) Sköna människor! Vi började dricka på vägen dit. Och när man sitter ner och dricker så känner man ju inte av alkoholen lika snabbt såååå det blev lite mycket kanske. Var jääävligt roligt! : )
Pappa hade varit stolt över mig nu när jag lyssnat på housemusik en helkväll och lekt DJ! :)
På väg hem blev jag sjukligt trött och ville bara hem och sova men då ville Cass och Olle till W-R så då var jag tvungen att följa med. Var inte där så himla länge.

Idag har vi ätit på Macdonalds igen och sen har jag handlat på Lidl för första gången i mitt liv! :) Var inte så sjukt billigt som jag trodde. Sen åkte vi hem till Cassandra och svammlade sen höll jag på att spy så vi gick och la oss en stund. Nu har vi ätit middag och jag ska snart gå och duscha och sen ska vi väl hitta på något mysigt! :)

Pussspuss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0