En titt i kalendern...


Heeeej!

Vaknade sex idag! :O Uew! Jag är verkligen ingen morgonmänniska egentligen! Känns som att min hjärna är på en annan planet just nu! Men har man en hund så har man!

Kom på att jag har lite att göra nu de närmaste dagarna.

Onsdag 26/5 (idag) - Baka kladdkakor (Kevins klass ska sälja fika ute på stan på lördag) så mamma frågade ifall jag kunde vara snäll och baka. Ringa veterinären. Ringa Leif (körskoleläraren) Hämta Kevin från skolan 15:00. Laga middag. Övningsköra med mami? Ringa om ett jobb. Plugga in drinkrecept! Städa min lägenhet eftersom det ser ut som skit där!

Torsdag 27/5 - Inget speciellt planerat. Min moster, hennes kille och deras barn Tuveli och Tea plus mommo och moffa kommer till oss! :D Plugga teori och plugga drinkar?! Köpa en morsdagspresent.

Fredag 28/5 - Inget speciellt planerat här heller. Antingen vara duktig och plugga eller hitta på något roligt?!

Lördag 29/5 - Ta det piano och plugga drinkar. Jobba på Lotus 23:00-03:00! (Hoppas Ginnie kan sova i Södra för annars lär hon väl ligga och lipa hemma i lägenheten medans jag jobbar)

Söndag 30/5 - Veronica har namnsdag! :) Vara hemma och "fira" mamma eftersom det är mors dag. Ta "farväl" av moster och allihopa (tror att dem åker på söndag?)

Måndag 31/5 - Inget planerat. Plugga teori och övningsköra.                                                                                    Sista dagen att betala hyran, elen och telefonräkningen! Suck!

Tisdag 1/6 - Huuuum...inget speciellt planerat här heller?! Hittar väl på något roligt! :)

Onsdag 2/6
- Dagen som jag längtat efter?! Time will tell. Min lillebror Richard fyller 19 år! Grattis! :)               Jobba på Kaptensgården i Gammelstan 17:30 - ??:??

Torsdag 3/6 - ?

Fredag 4/6
- ?

Lördag 5/6 - ?

Söndag 6/6 - Min storebror Robin fyller 21 år! Grattis! :)

Kändes som att jag hade mer att göra än vad det egentligen visade sig att vara... men eftersom jag har lilla Ginna så får man räkna in att gå ut med hunden tusen gånger varenda dag! Sen antar jag att jag kommer vara tvungen att laga lite mat här och där plus hämta lillebror från skolan osv. Sen vet jag ju inte riktigt när jag kommer få jobba så jag kan inte planera så mycket.

Funderar på när jag ska klämma in att dra till Kiruna. Hade velat träffa min pyttebror Liam! Han har blivit jättestor! Den lilla knubbisen! Måste ju passa på att gosa med honom nu innan han blir för stor. :)

Aja, nu ska jag gå ut med hundarna och sen ska jag baka!

Skriver nog senare! :) Pusselipuss!



Jag igår och min pyttebror Liam! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0