Glad igen!


Nu är jag glad igen...eller jag har varit glad i flera timmar nu. Brukar bara hålla i sig i högst en timma.
Blev glad när Danne och jag pratade om hur jag skulle göra med min telefonräkning på nästan 6000! Kommer fixa sig! :) Sen städade jag min lillasysters garderob, snäll känner jag mig! När jag är arg tycker jag om att göra snälla saker som andra blir glada över och när dem blir glada på blir jag också glad! :)
Hittade lite gamla foton i en kartong också! Haha! Ni får kanske se dem imorgon!
När jag satt och visade fotona till mamma och Felicia ringde det någon till mig med okänt nummer så jag tänkte först att jag inte orkade svara men nyfiken som jag är så svarade jag och gissa vem det var?! MATS! :D Blev jätteglad när jag hörde att det var han! Har inte pratat i telefon med honom på rätt länge nu så. Han berättade att dem lever och så pratade vi om massa annat skoj! :) Bara två veckor kvar tills han kommer heeem! :D Längtar som tusan! Då har han varit borta i 7 månader! :O Tiden har ändå gått rätt fort...som tur är!

Menmen nu ska jag sova!

PUSSS! :D

Får bli ett videoinlägg imorgon istället!



JAG ÄR LIKA GLAD SOM SÄLEN SER UT ATT VARA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0