Heeeej! :)


Jag skulle vilja säga tack till alla som läser min blogg! :)
Tycker att det är jätteroligt att det finns människor som tar sig tid att läsa den! Ni får gärna lämna eran bloggadress i en kommentar så jag kan börja följa era bloggar! Läser/följer nästan inga bloggar just nu för att jag alltid glömmer bort vad dem heter.

SÅ, om ni vill att jag ska kika in på era bloggar...lämna en kommentar!

Idag var jag duktig igen! Vaknade 06:30! Käkade frukost och skickade lillebror till skolan! Gick ut med hundarna och sånt där.. Fixade en ny header lite snabbt också! Hann inte lägga ner så mycket tid på den för jag var tvungen att fixa mig innan Veronica kom. Veronica dök upp vid halv 11 och då svammlade vi lite och kikade runt på internet. Fxade klart mig, packade in hundarna och oss själva i bilen och sen bar det av till Luleå! Jag skulle på arbetsintervju 12:15 så vi peppade lite i bilen! :) Trodde att vi åkt fel men vi hittade rätt till slut som tur var! Gick in och hade min intervju och innan den var över så frågade han som intervjuade mig vad jag skulle göra den 2:a juni jag svarade "att jag säkert inte hade någonting för mig" och då frågade han om jag ville jobba! ;D Jaaaaaaaaaaaaaaaa! svarade jag!
Så 2:a juni 17:30 blir första arbetspasset!

Alla mina kompisar vet ju vad som händer 2:a juni?!
Den dagen kommer Elin vara superduper lycklig! För att en speciell person kommer heeeem! Men det är ju först på kvällen jag ska jobba så!

Vi svängde förbi storheden och gick på djurmagasinet! Var ju tvungen att köpa ett nytt halsband till Ginnie eftersom hon smiter från sitt sele! Nikita blev sotis så jag köpte ett grisöra till henne!
Stannade och hälsade på Veronicas hund Dinou på vägen hem...han är gigantisk och vääääldigt söt! Han fick också ett grisöra för Ginna ville inte ha sitt!

När jag kom hem så kikade jag och Spån på lite youtubeklipp. Hämtade Kevin från skolan och sen lagade jag mat till hela la familia! Blev en suuuuupergod kycklingsallad idag! Vi satt ute i solen och åt! Heeeelt underbart!

Var ute på promenad med hundarna och kände att jag verkligen är lycklig! Jag tror att jag är de i alla fall! :)

Men nu ska jag nog sova för jag är trött! Och känns rätt vuxet att lägga sig innan tolv också!

Tack till Veronica som var min chaufför idag! :)

Pusss!



Här är jag och govovven Ginna! Ser en liten skymt av hennes nya halsband! :)

Nu ska vi sova! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0