I wanna be a billionaire so fucking bad!


Har sån jävla träningsvärk sen igår när jag och Veronica var ute och åkte inlines! Hade värsta dåliga inlinesen så jag kunde aldrig rulla typ inte ens i nedförsbackarna! :) Haha! Veronicas var lite proffsigare så hon fick i alla fall inte hjärnskakning av alla gupp!
När jag kom hem igår så var jag helt jävla slut! Slängde av mig alla kläder och la mig i soffan och såg Svenska Hollywood fruar och sen gick jag och duschade sen såg jag tv tills jag slocknade.

Pappa ringde och väckte mig vid 10 och frågade om jag ville att Ginna (lillvovven) skulle komma och bo hos mig ett tag, och de ville jag! :) Så papi ska komma med henne från Kiruna hem till mig om nån dag.
Hämtade Lillkewk från skolan och sen har jag lagat mat för en stund sen! Har blivit mamma och Dannes hembiträde!

Ska ut och spela fotboll om ett tag och imorgon ska jag och Veronica åka inlines igen! :)

Nu ska jag byta om och lyssna musik tills Christian ringer!



LÄÄÄNGTAR TILL JUNI OCH SOMMAREN! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0