SOOOOOOL! :D

Solen skiner och det är 23 plusgrader ute! :) Härligt som tusan!

Jag och Ginna
vaknade första gången vid 8 då hon fick mat sen somnade vi om till 10 och då gick vi ut på promenad sen la vi oss på verandan och solade!

När jag kom in skulle jag stoppa tillbaka ett laptopbord i Felicias rum och skulle kolla till hennes hamster och så hade hon dött :/ Lille Ally. Men jag gjorde iordning en liten kartong med massa bomull och la henne i den så Felicia får begrava henne sen.

Nu har jag dammsugit hela huset och fixat lite annat...så att mamma inte blir arg när hon kommer hem! :)
Ska klä på mig några anständiga kläder och sen fixa mig...ska på grill"fest" :) Vet inte om jag ska dricka men time will tell! Ska fråga mamma och dem ifall jag kan lämna Ginna här i huset under kvällen. Annars tar jag med henne till grillandet! Men hon skulle nog tycka om att mysa med Nikita.

Aja, nu ska jag göra mig färdig! :)

Sommaren är här nu!♥




Jag för två sommrar sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0