Tjenare!


Såg just sista avsnittet av Andra Avenyn!

Sagashowen var jättebra igår! : ) "Småttingarna" var så duktiga!
Drog på en snabb ride med Spånet och Thess! Kom hem till läggan och kom på att jag var tvungen att sova i Södra...tog cykeln och trampade dit! Känner mig hur duktig som helst nu när jag börjat motionera! ;D

Idag vaknade jag klockan 11 och tog bussen till Luleå vid halv två. Var på arbetsintervjun klockan tre och det gick AWESOME kändes det som i alla fall! Hon skulle höra av sig i slutet av veckan så då får jag se ifall jag får börja jobba där! :) Håller tummarna!
Hämtade Kevin från skolan direkt jag kom hem från Luleå och gick hem och lagade mat till familjen.

Nu ska jag till stan och följa med Sandra och sola. Får se vad som händer senare...Nina kanske hänger på oss på något roligt! :) Fast jag känner mig väldigt trött så det kanske bara blir att sova!

Pusssss!

Sandra, Elin och Nina. Jag såg ut som en liten kyckling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0