HEEEEEJ!


Myser med min älskling! :) Mihi!

I dag har vi vart på banken och lagt in lite pengar osv. Sen var det en surtant på  Nordea som vägrade ge ut mina pengar på min bankbok om jag inte hade nå papper med mig som jag inte har någon aning om vart jag har eftersom kontot är typ 20 år gammalt! Mamma kanske vet?!

Drog hem till läggan igen och så kom Tobias hit och vi fick vänta en evighet innan RICK WITH DICK(?) kom och hämtade oss...vi drog då till Luleå och shoppade loss! Eller inte jag...men alla andra! Jag har bestämt mig för att spara mina pengar och vara duktig! Mats köpte en kofta och nya kallingar som jag fick välja färg på :) Och just det...han köpte en osthyvel också! :D En väldigt elegant sådan! Jag köpte faktiskt en klocka! Som var rosa och superball! Tanten i kassan var stressad och var tvungen att stänga affären så hon hann inte göra klockan mindre...så jag måste gå till en annan urmakarbutik och fixa det själv! Bajs!

Sen vi kom hem har vi bara softat...eller jag har dammsugit, skurat och städat toaletten! Och ja justja, putsat alla speglar och fönster! :) Mats gjorde det han var bäst på...titta på och spela bra städmusik! :) Puss!

Satt och kikade runt lite på klockor på internet och hittade denna baby



Snygg som fan! Ska beställa den på direkten! Men vet inte om det blir silver eller guld?!

En annan som jag tänkt köpa förut kanske också slinker ner i /varukorgen...

Rätt enkel och snygg!

I morgon ska vi på relaxen och bubbla och sen blir det väl att konsumera en och annan öl eller nå. Och på morgonen måste vi nog kanske ta oss in till Luleå igen och köpa en extern hårddisk för min dator håller på att krascha totalt och jag vill inte förlora alla mina 30.000 foton.

Nu ska jag och Mats se film...blir "Due Date":) I går såg vi "127 timmar" den var ASTRÅKIG!
Sen har jag sett "I rymden finns inga känslor" tyckte den var riktigt bra faktiskt! Och så "Trassel/Tangeld" som jag också tyckte var rolig och bra!

Nattinatt!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0