FETTIS-DAG ELLER FET-TISDAG?

Nja, en "fettis-dag" kan man ju ha varje dag...men en "fettisdag" kommer bara engång per år! I alla fall enligt almenackan.

Hej alla schnygga!

Jag är ledsen för att jag inte skrivit på länge...jag vet inte riktigt varför jag inte gjort det men jag ska försöka ta upp bloggandet igen! (vet att jag sagt det förr men nu ska jag fa-an skärpa mig) Mats får hjälpa mig! :)

I dag har jag och Mats varit i Södra en sväng och skrivit ut CV:n till mig eftersom vi inte har någon skrivare här hemma.
Sen drog vi in till stan och gick runt lite på stan. Köpte "Dust it" fast en billigare variant...får se om det fungerar lika bra som orginalet. Gick på Coop och köpte massa grejer för att vi skulle baka.
Käkade middag och bakade sedan. Blev chokladbollar! :)))) Mums!

Jag pluggade teori en sväng och sen hade vi mysfika! Nu ska jag plugga lite mer och sen ska vi se filmen "Into the wild" jag har bara sett början på den så det ska bli spännande att se om den är bra!

Bjuder på lite foton från i dag


Min Mats :)


Tror att jag gillar gangsterstuk och kanske till och med gangster... hähä!



Puss!


Kom på en sak, någon annan som tycker att det låter som att dem säger"Give Those Hoes A Go!" i stället för "Give Those O's A Go!" i Cheerios reklamen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0