Filmkväll!

I dag var jag på stan en sväng och sökte ett jobb. Får veta i april om jag får det :)

Promenerade till Mats föräldrar och skulle se om ett paket hade kommit men tyvärr var det inte där. Åt middag och sen fick jag jätteont i huvet...så jag somnade en stund. Åkte hem till lägenheten och hade filmmys med Helena och Micke :)
Vi såg "Psalm 21" jag vågade inte titta i början för det var massa läskiga scener men sen blev den bara rolig för att den var så jävla dålig! Fattade inte vad som var grejen med filmen...den handlade som egentligen inte om någonting.

Helena och Micke åkte just hem och nu ska jag plugga lite teori och i morgon ska jag göra en fas eller två!

I morgon ska vi kanske åka ut med skotern och pimpla plus grilla massa korv :) Myyyys! Jag ÄLSKAR att pimpla eller fiska överhuvudtaget! Är så himla spännande att få napp! Men om man inte får någon fisk så kan det bli rätt långtråkigt.

Just det! Började se "Into the wild" i går men den var så himla lång så såg inte klart hela. Men den var jättebra faktiskt! Ska se klart den efter jag pluggat en stund.

Men men...nu måste jag plugga lite!

Pusspuss natti!

Jag saknar min papi! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0