Hallå hallå!

Var så himla längesen jag skrev...men har varit sjukt sugen på att skriva av mig här nu i några dagar så nu är jag här! :)

Såg att jag fortfarande har några läsare kvar otroligt nog :D Och nu när jag har en ny kamera tänkte jag att jag borde dela med mig lite!

Men men idag har jag jobbat somvanligt...kuljul!
Sen bakade jag en ananaspaj som är så underbart god så det finns inte! Tur att jag hatar att baka så jag inte äter ihjäl mig på den!

Kom hem till lägenheten efter åtta och sen dess har jag bara myst med Inez och Kerstin. Kerstin börjar bli mysig igen som hon var när hon var liten :) Gulle!

Nu sitter jag och försöker fördriva tiden eftersom det är emot alla mina lagar att lägga sig i sängen och försöka sova innan klockan tolv, vilket jag egentligen hade behövt göra eftersom jag är död när jag sover och stänger av väckarklockan i sömnen. Inte så bra!

Jag vet inte vad jag skriva så mycket mer men bjuder på lite nygamla foton i alla fall!


Jag och min lilla Inez


En av mina nya fiskar som heter ingenting :)



Och en av mina räkor som heter Veronica.



Pini



Kerstin




Elin



Och en söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0