Imagine



Sitter just nu på jobbet och har lunch. Ska försöka få i mig lite fil så jag klarar mig resten av dagen.
Har försökt komma på vilket teckensnitt jag ska ha på texten jag ska tatuera.
Och tillslut fann jag en som jag föll för!
Nu måste jag bara boka tid så det blir av nångång, brukar ju vara väntetid också så.

Har sovit hemma hos mamma och dem inatt eftersom det är lättare att ta sig upp på morgonen då.
Igår på kvällen så såg jag och Felicia EMA och Justin vann 2 priser! WOOHOO!:)
Jag är ett fan av snygg Justin i hemlighet ;) Är nog min lillasyster som hjärntvättat mig med hans musik och alla youtube-videor jag varit tvungen att se på.
Galan slutade efter 23 och då gick jag och la mig...helt otroligt! Plus att jag somnade innan klockan tolv! :)

Vaknade 06:30 och var pigg som en lärka! ;)
Kommer nog vara död ikväll dock.
Tror jag ska ta och raka min sidecut idag också är så oerhört fult nu när den har blivit lång! hahah!

Aja, nu ska jag äta!
Kanske skriver sen.


Här var den nästan nygjord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0