When you love someone, but it goes to waste. Could it be worse?

But if you never try you'll never know...

Hämtade Kevin från skolan just. Han har fått Call of duty mw3 så nu kommer han väl sitta och spela 24/7 igen.

Fick våra iPads idag så jag har hållt på att fixa dem hela dagen i princip :) Blev sjukt glad när dem kom!
Så nu ska jag försöka lära mig allt! Har ju inte haft någon apple-grej tidigare så är komplicerat.

Är jävligt avis på mamma som ska få en iPhone 4s snart. Det värsta är att hon inte ens vill ha en och är jättenöjd med sin "ringa&smsa" telefon. :)

Tänkte att jag skulle börja laga mat men då kom Danne hem och sa att han skulle hämta mat från MAX! :)

Aja, nu ska jag fortsätta fixa här hemma!

Puss!





Sjukt duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0