Heej...


Jag har blivit sjuk som bara den...orkar knappt hålla ögonen öppna.

Har nästan inte kunnat sova på två dygn nu!
Är sjukt täppt i näsan, ont som tusan i halsen, ögonen rinner, öronen dunkar, huvudet sprängs och jag har ont i hela kroppen...jävla feber som kommit!
Mats har varit världens snällaste och tagit hand om mig :) Han är världens bästa ;-*

Vaknade i alla fall halv sju idag, Mats skjutsade hem mig till Södra och jag gick ut med Ginniepig. Nu ska jag slänga mig i lillasysters säng och grina tills jag somnar. Ååååh, jag kan ens inte dricka någonting för jag har så ooooont! Jävlaskitsnoppsjukdom!

Skriver kanske senare idag...uppskattar "tycker synd om Elin" sms eller något liknande :)

Puss på er! ;-*

Jag hade velat snorkla nu också! :/

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0