En dag kvar!



Wiho! Imorgon är det julafton! : ) Sitter nu och peppar inför jobbet! Ska snart ta mig orken till att borsta håret... Hatar att göra det! Det gör så himla ont! :/ Snart kommer moster, Teimur (hennes kille) och Tuveli (deras barn) hit : ) ALLTSÅ! Jag vet inte ens vart jag ska fira jul än!? Jag hade ju tänkt att både hinna vara hos pappa och dem men sen äta med mommo och allihopa plus öppna julklapparna med dem...fan! Sen ska jag ju även vara tomte här hos mommo och moffa. Jag har aldrig haft en "delad" jul tidigare så jag vet inte hur man gör : )
SÅG NU ATT JAG HADE FÅTT LÖÖÖÖÖN! :D Puss! Synd att jag inte är hemma i Boden när det är mellandagsrea... eller så kanske det är jääävligt bra! Jaha, nu s[kade jag dampa till tangentbordet s[ jag kan inte skriva bokst'ver som har prickar ovanf;r sig. Kanske 'r dags att sluta skriva nu och fixa mig istellet! Fan vad fult det blev nu! Jaja!

Puss tja!

Saknar dig himlans mycket!
♥ Ringer imorgon!



GOOOD JUUUUL! Hittade ingen annan julig bild ;*

Kommentarer
Postat av: Bea

2009-12-28 @ 20:35:22
URL: http://bealindvall.blogg.se/
Postat av: Bea

haha du är för söt elin :D

2009-12-28 @ 20:36:00
URL: http://bealindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0