Tjingeling!

Har inte gjort något speciellt idag så vet inte riktigt vad jag ska skriva om..
Kan istället skriva om min helg : )

Fredag 2/9
Jag vaknade halv sju på morgonen för min lillasyster kom och frågade om hon fick ha sin hamster i
mitt rum för det var så kallt i hennes. Sen kunde jag inte somna om :/ Bajsfelicia! :)
Sen när alla hade åkt till skolan/jobbet så kröp jag ihop framför tv:n i vardagsrummet, låg och myste
där i en timme kanske och sen gick jag och klädde på mig osv.
Tjugo över tolv kom Tilda och hämtade mig sen bar det av till Luleå.
I Luleå träffade vi Veronica och efter ett tag hakade Theres också på oss!
När stod och "pratade" kom det en tant och skrämde livet ur oss!
Sen gick vi till Aeon för jag skulle göra en dermal anchor men då sa dem att jag var tvungen att vänta till nästa dag med att göra den så det sket sig! ;/ Blir kanske nu i veckan istället :D (FAST EN VISS PERSON INTE VILL ATT JAG SKA GÖRA EN!)
Jag hittade faktiskt mycket fint så jag blev rätt många kronor fattigare!
Köpte en mössa som kommer rädda mig i vinter när jag är ute med hunden ;D
Bästa köpet var nog min middag på max! Jag var så sjukt hungrig för jag hade inte ätit på hela dagen.
Efter vi ätit på max så drog vi ner till bion och köpte biljetter till filmen "Prinsessa" : )
Jag och Veronica delade på en stor popcorn och hade varsin megadricka!
Filmen var bra! Och jag började bara lipa EN gång :)
När bion var slut så åkte vi hem till Boden drog ett varv på stan sen åkte vi hem till mig och pratade om allt och inget plus att vi tittade på massa foton : )
Senare på kvällen kom Veronicas baby och hämtade henne och Tilda for också hem.
Då kom det en liten skitunge hit och gnällde om mat och allt annat man kan gnälla om!
Och efter en spökjakt somnade jag.

Lördag 3/9
Hände typ inget speciellt under hela dagen..
På kvällen kom Tilda och Veronica hit och så drack vi lite grann sen gick vi till Christian där det var fullt ös!
Efter ett tag beställde vi taxi in till stan och hamnade hos Manuela där vi drack lite vin.
Sen gick vi till BAJS (ICE) och helt plötsligt var jag hemma.
Så såg min lördag ut för mig.

Söndag 4/9
Vaknade vid tolv och mådde rätt kasst..
Klev upp och klädde på mig, satte mig vid datorn och lyssnade på bakismusik..
Kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde mer än så på dagen.
På kvällen åkte jag i alla fall till gnällspiken Mats och såg film : )
Jag vet inte riktigt vad man kan säga att filmen var mer än "knäpp" det var många nakna och sjuka scener i den.

Idag har jag inte gjort ett skit hittills!
Var ute med hunden för ett tag sen och jag ska väl börja städa mitt rum om en stund sen ska jag nog färga håret.
Sen blir det väl mys framför tv:n och sova.

Puss! /Ellanbellan

Bjuder också på lite foton :)



Theres och Tilda testar skor på barnsidan : )



Vi testar mössor : ) (Jag köpte mössan som Theres har på sig...ska endast användas när jag är ute med vovven)



Tar det lungt efter maten.



Jag var arg för jag hade ont i magen och Veronica var glad för att hon inte hade det :)



SMALT! :D



Mys :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0