Fyra dagar kvar...



...sen är Ellanbellan 20 år! :) Mihi!


Hallå alla katter!


Jag skulle
börja jobba klockan 08:00 idag men när jag satt på bussen på väg till "jobbet" så började det åska och regna så Danne sa att jag fick chilla tills det lugnat ner sig! :) Jag håller på att skrapa vårat hus i Södra i brist på annat att göra! Nu regnar det inte nå mer så jag ska gå ut och börja arbeta...suck! Är förmodligen ett av världens tråkigaste kneg! Gnisslar som satan när man skrapar så jag får goose bumps utav bara helvete!
Jag fick förfrågan om att jobba i Far East's öltält under Lulekalaset igår...och jag var "tvungen" att tacka JA så nu ska jag jobba hela den helgen också, eller torsdag - lördag. Måste få ihop så mycket pengar som möjligt! Hade tydligen fått lönen från när jag jobbade på Bodenalive idag! :D Ska kuta till en bankomat när jag kommer in till stan och titta hur mycket jag fick ihop! :)

Jag har gjort massa roligt på senaste tiden faktiskt! Jag är bara så himla dålig på att upptadera i bloggen...men igår så fick jag en kommentar av någon som skrev att jag skulle "Upptadera mera! :)" Och självklart blev Elin mycket glad och tog sig i kragen och upptaderade! :)  Ska faktiskt försöka skriva lite oftare! Och om ni lägger in en kommentar då och då så blir jag mycket mer peppad att skriva! För då vet jag att det finns någon som orkar läsa min smörja i alla fall ;D

I fredags var jag med Helena, Elin, Martin, Micke och Mats. Vi såg film hemma hos M, M & M's föräldrar :) Såg snabba cash...den var helt OK faktiskt! Jag har blivit så kräsen när det gäller film på senaste tiden!

I lördags var jag med massa fina människor på Hanssons uteservering och dem tog varsin öl själv drack jag vatten eftersom jag är så sjukt lättpåverkad! HAHA! Ja, jag blir faktiskt påverkad av EN starköl.
Sen gick jag, Helena, Mats och Tobbe på marknaden en snabbis sen gick jag och Mats hem till honom och gjorde oss färdiga inför kvällen. Lördagskvällen spenderades hos Helena och Micke, vi åt pizza och sånt där sen konsumerades det en gnutta alkohol. Kvällen avslutades på Bränna.

I söndags var jag på bio med Mats, Helena, Micke, Rickard och Tobbe :) Vi såg Inception! Den var sjukt krånglig att hänga med i...helst när man är trött och bakis! Måste nog ses en gång till för att förstås. Var mysigt i alla fall!


Igår
jobbade jag en sväng, lagade middag till familjen och gick ut med hundarna plus att jag flummade med lillpissfelicia hela dagen ;-* Sen skjutsade mamma hem mig och då gick jag och Mats och köpte gottis på kiosken och mös?/myste? framför TV:n hela kvällen! :) Puss!

Många frågar mig vad jag önskar mig när jag fyller år...men jag har fan ingen aning!
Jag vet att jag vill ha en färgglad klocka från affären Mind the bag (ascool affär som finns i Boden) och så vill jag ha en smal silverring som jag kan ha på mig hela tiden. Men sen kommer jag inte på så mycket annat!
Pengar är ju alltid bra att få av alla släktingar men det är inte så roligt att få!?
Justja! Jag önskar mig en parfym...mina två favoriter håller på att ta slut!

Den önskar jag mig! (tror att det är den)

Jo, by the way! Jag vet precis vad jag önskar mig...en sak som jag önskat mig superlänge! En systemkamera! Men den måste jag spara ihop till själv och det har jag inte råd med nu :/ Så om ni vill vara gulliga mot mig på min födelsedag så kan ni ju skicka en sån till mig! :) Tack på förhand! :D
Hade också velat ha en fetjävla diamantring för flera miljoner!



Nu vet ni vad jag önskar mig...ut och handla! :)

Ha en underbar dag allihopa! Pusspuss!

Har miljarders med foton på datorn jag borde dela med mig av till er men det får bli en annan dag! :)



Finaste! ;*            Ellanbellan!        Fells och Ginnie!   Min storebror tog studenten! :)


Kommentarer
Postat av: helena

Vad kul att du uppdatera Elin :) Kram

2010-07-28 @ 01:23:32
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0