See the fact that they just can't have my ass back is about to come over them!


Hejhej!

Sitter hemma hos Matsie och softar medans han är på jobbet. Jag och vovven har sovit här.                               Är lite småtrött eftersom jag klev upp vid halv sju. Har ingen aning om vad jag ska hitta på tills Mats kommer hem...ska väl slå på en film eller se en serie snart och sen gå ut på långpromenad med hunden eller nå. Min vardag är inte så värst händelserik nu när jag inte jobbar så mycket under veckorna.

Har hjälpt min storebror att flytta i onsdags och igår var jag hemma hos honom och hjälpte till att städa osv.
I onsdags var jag, Mats, Albin, Micke och Tobbe ute på bränna en sväng också...sen kom Theres, Fredrica, Marina och massa andra dit också :) Var jätteroligt att se Frells igen!

Kanske ska ta mig i kragen och ringa och söka fler jobb idag...
Måste ringa till the phone house och fråga vad fasiken för dem har dragit 400 spänn från mitt konto?! Försökte ringa igår men de svarade inte...less!

Jag vet inte hur jag ska få ihop allt nu efter alla dessa omständigheter. Får hoppas att det löser sig!


Ikväll blir det nyktert i alla fall! Och imorgon jobbar jag på farmen. Kom på att jag inte har fyllt i någon tidsrapport på thaithai så jag måste ringa dit och höra hur jag ska göra då. Vet ju inte om jag kommer jobba där nå mer.

Menmen nu ska jag slå på nån sweet film och ringa några samtal!

Pussis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0