Hej alla söta!


Kom just hem från jobbet! Skööööönt som fasen! :)

Har egentligen ingenting viktigt att skriva förutom att jag har köpt en liten KISSEMISS! :D Glaaaad! :)))
Hon heter Kerstin och är jättesöt!

Kan berätta om vad jag gjort de senaste dagarna av mitt liv...

Måndag: Jag och älsk var på IKEA och slösade lite pengar. Köpte en TV-bänk och lite annat smått och gott.
Tisdag: Jobb 07:00 - 12:00 sen kom massa grejer som Mats hade beställt. Så vi packade upp nya TV:n och surround systemet plus allt annat. Så byggde vi ihop alla möbler. Sen kom Rickard och hämtade oss och så åkte vi till Luleå för att hämta lilla Kerstin! :) Åkte hem till lägenheten och hade filmkväll.
Onsdag: Jobb 08:00 - 12:00. Hem en sväng och skulle äta men då var en rörmockare här och fixade vårat avlopp i köket. ÄNTLIGEN! Sandra kom förbi en sväng och kikade på kissen. Vilade en stund och sen jobb igen 16:30 - 21:30.  Hem igen och hade filmkväll med mina älsklingar! :) SOVA!
Torsdag: Vaknade sex på morgonen av traktorn skottade snö på gården! Gick upp och matade Kerstin...la mig igen och sov till elva! :) Jobbade 13:00 - 17:00! Och nu är jag hemma.
Ska äta lite nu och sen ska jag och Mats skjutsa lillasyster till sin träning i Luleå.
Imorgon: Är jag leeeeeedig! :) Mysa?
Lördag: Har Veronica och Lovisa sin "40"-års fest! :)
Söndag: Bara ta det lugnt!

Ska verkligen försöka blogga lite oftare... Puss!

By the way så är det bästaste Mats som har fixat min nya bloggdesign! Visst blev det fint! :)

Puss puss!



Finaste Kerstin! Visst är hon söt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0