Jag är...

BAAAJSTRÖTT!

Vill bara sova...men ska ställa om dygnet till det "normala"! Så jag tänkte testa det gamla hederliga tonårssättet och "vaka" alltså vara vaken hela natten och dagen plus kvällen och sen lägga sig kring 22 och sen vakna dagen efter tidigt på morgonen och vara pigg! :) Hoppas på att det fungerar!
Min nuvarande dygnsrytm är inte så chill, somnar vid 07 och vaknar vid 17-19!!! (kliver självklart upp då och då och matar djuren) Har aldrig vart så här illa förut! Somnar innan det blir ljust ute och vaknar när det blivit mörkt igen. Man blir så himla deperimerad..

Mitt lilla sjuka hjärta ligger och sover fortfarande men ska väcka honom snart så vi kan gå och handla och betala hyran. Sen äta lite och därefter gå till banken och fixa lite skiiit!
Tvättstuga ikväll också! :) ÄLSKAR att tvätta faktiskt! Känner mig så duktig när det är över och man får krypa ner i rena sängkläder! Mmm.... ska även dammsuga och skura läggan idag.

Lilla Kerstin har börjat bli en stor flicka :) När hon kom hem till oss vägde hon knappt någonting alls och nu är hon ett litet fetto! :) Mihi!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen väcka Matsie! :)

Jag har fått en väldigt söt liten "lillasyster" vid namn Göta. Hon flyttade hem till min pappa förra veckan så här ser gullegrisen ut.



Vill bara vara hemma i Kiruna nu och pussa & gosa med henne! Längtar tills vi ses SÖTA-GÖTA! :) PUSSPUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0