Tjabba!



ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!

Nu har vi fått internet till lägenheten! ;D Kom överens med min granne att vi skulle dela på hans internet så jag slipper binda mig till något ifall jag flyttar till våren. :))) HAPPY!

Har jobbat 07:30 - 16:00 i dag...var rätt tungt eftersom jag inte jobbat på länge. I morgon jobbar jag 07:30 - 16:30. Förhoppningsvis får jag gå dubbelbemanning med Sickan till nån så vi hinner umgås lite! Jobbar på fredag också 07:30 - 15:00! Och på lördag blir det FARMEN! Jag har inte druckit på över en månad nu så känner att jag kanske borde ta till flaskan och ha lite roligt!? Dock vet jag inte vad jag ska klä ut mig till och jag vill inte slösa massa pengar på en dräkt så det lutar mot att jag ska vara pepparkaka i år igen...lite tråkigt men vad ska man göra?

I går köpte jag och min älskling fiskar! :D Vi köpte 10 neon tetror, 2 guppysar och 1 "sugfisk" som vi döpte till Rickard...tyckte namnet passade eftersom han är en sån fisk som åker runt och äter skit precis som "våran" andra Rickard :) Mihi! Vi måste köpa lite fler fiskar för akvariet är så stort så man ser knappt att det finns liv därinne :)

I dag hade mina brallor kommit till Mind the bag! :))) Så jag fick gå dit och hämta ut dem! Stannade en liten stund och pratade med Theres som dessutom var SKITSNYGG i håret! :)

Nu ska jag mysa en stund sen försöka sova!

Pusspuss sov sött!



Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0