Mihi!

Hej!

Jag har inte upptaderat på någon dag nu för att jag mått bajs och haft mycket att göra...typ.

Orkar tyvärr inte skriva allt jag gjort de senaste dagarna för det är ganska mycket!

Jag ska till Skellefteå på hemligt uppdrag i morgon och återkommer till Boden kring 20:00 så jag avslöjar vad som hänt och vad jag gjort de senaste dagarna! Så kika in i morgon kväll gulleungar! ;)

Puss och nattinatt!



Jag är SUPERBLEK! Och blir retad av Mats, Albin och Micke :b Kanske borde ta mig till ett solarium innan Mats kommer hem...är ju lika vit som Inez! Sitter som en liten apa på bilden plus att jag blivit planka?:) Hihi!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sannie

TACK! :D

Älskar ditt marilyn Monroe linne! GE MIG! ;__;

2011-02-12 @ 08:59:13
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0