Mjao!


God morgon!

Jag kom alldeles precis hem till mamma. Ska tillbringa min dag och kväll här eftersom mamma jobbar till 19.
Ska agera "barnvakt" och kock! Men är i alla fall ensam till halv tre, sen kommer min lillebror hem.
Som tur är han så pass stor så jag inte behöver ha ett större ansvar när jag är hemma med honom men han kan ju ändå inte vara ensam hemma så länge. Han är också bortskämd så han kan typ inte ens göra en macka själv...eller beror nog också på lathet :)

Jag var
vaken hela natten och pratade massa skit och minnen med en god vän! Och därför är jag lite seg och trött just nu :) Men kanske somnar tidigt i kväll då!

I dag ska jag plugga teori till körkortet, se lite TV och laga middag till Kevin.
Sen när mamma kommer hem får jag förhoppningsvis övningsköra hem!
Mysa lite framför datorn eller TV:n och sen soooova!

I morgon ska jag & min kära Lovisa vara duktiga och kila till körskolan och plugga. Sen har jag körlektion klockan 13:00. Och efter den ska vi plugga meeera! Så plugg, plugg, plugg i dag och i morgon.

Jo, jag har tänkt på en sak. Förut har jag ju skrivit så här... idag, igår, imorgon, ikväll osv.
Och nu har jag börjat skriva... i dag, i går, i morgon, i kväll osv.
Har ju som alltid vetat hur man ska skriva det men JAG tycker faktiskt att det ser mycket finare ut när man skriver, idag, igår osv. Tänkte bara yttra mig om det så ni inte tror att jag var helt borta :)
Kommer förmodligen bli en blandning av mina stavelser nu innan jag hunnit vänja mig vid att skriva på det rätta sättet på datorn.


En annan sak jag insåg i går när jag läste mina gamla inlägg var att jag skrev "jätte mycket, jätte fin osv" förut!
Men sen fick jag lära mig att det alltid ska sitta ihop! Så om ni nu inte visste det så skriver man, " jättemycket, jättefin, jättegott" osv. Alltid roligt att lära sig någonting nytt!
Jag är rätt dålig på om ord ska sitta ihop eller inte faktiskt. Men man lär ju sig med tiden liksom! :)
Särskrivningar kan ju vara väldigt roligt ändå! :)


Sån glass hade jag velat äta!


Oh yes!

Nu ska jag kila och äta lite frukost...får se vad det blir.

Pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0