Give me your hand and we’ll go somewhere


Ligger i min säng som jag sover i när jag är hos mamma. Eller det är en madrass på golvet.
Den står tillfälligt inne i min lillasysters rum, är rätt roligt att ha henne som sovkompis, typ :)

Vet inte om jag ska sova här eller hemma i lägenheten inatt. Jag borde sova här eftersom det är lättare att ta sig upp på morgonen men är så himla sugen på att se lite serier och sen lyssna på musik plus somna i min sköna soffa.
Alla hemma i huset går och lägger sig vid nio/tio och då är det lika bra att gå och lägga sig själv också. Önskar att jag hade ett eget rum här men vi har byggt om huset efter jag flyttade hemifrån så tyvärr är mitt gamla rum borta!

Jag måste fixa min bloggdesign men de är så jobbigt och tar sån tid när man inte är så duktig.
Fotona och videorna hamnar ju över texten så de är väl inte så snyggt.
Men jag får ta och fixare någon dag famöver :)

Åååh, jag har så sjukt bra tatueringsideér på lager! Men jag kan ju inte göra alla samtidigt...tyvärr!
Jag har ju bara tatueringar på ställen där dem är rätt osynliga både för andra och mig själv.
Så nu vill jag göra en på ett ställe vart jag ser den :) Men samtidigt jag gör min nästa tatuering ska jag göra en till liten på samma gång så det blir två flugor i en smäll! Gillar när man kan göra så!

Bjuder på en väldigt bra och vacker låt,



Godnatt kära läsare! Jag gillar er! Puss

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Vad ska du tatuera? :)

2011-11-08 @ 08:00:21
URL: http://eljestfredrica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0