Blä!



Usch usch usch...vad det luktar! Sitter hemma hos Sandra och mår dåligt efter gårdagens partyrier. Sandra hade inflyttningsfest och jag var bjuden! :) Och nu är det massa burkar överallt som stinker!
Sandra är inte hemma...hon är tro det eller ej på systemet och köper alkohol till ikväll! För ikväll är det tänkt att vi ska konsumera alkohol IGEN! De har inte Slangbellan/jag lust med just nu men jag har fått en släng av alkolism så jag klarar nog av att dricka ikväll igen. Får se hur jag gör senare. Nu ska jag hälla i mig ett glas vatten och sen ska jag ta tag i disken! Just det...jag tappade bort min mobil igår IGEN! Fast jag fann den under Sandras säng när vi kom hit på morgonen ;D

Nu ska jag kila och vara snäll!

Kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0